کیک مرغ و گردو!

 


سینه مرغ

پیازچه خورد شده

گردوی خورد شده

خیار شور خورد شده

نان تست 12 عدد

ماست

سس مایونز

نمک و فلفل سیاه

من نصف سینه مرغو با اب و پیاز گذاشتم پخت و ریش ریش کردم

نون تست ها رو هم دورش رو کاملا جدا کردم

مرغ رو با خیار شور و گردو و پیازچه مخلوط کردم ..برای سس هم بیشتر ماست زدم و خامه هم اضافه نکردم .... به اضافه مایونز و نمک و فلفل .

نصف سس رو با مرغ و بقیه مواد مخلوط کرددم ...

4 تا نون تست رو به صورت مربع کنار هم قرار دادم ... از مواد روی نون ها ریختم و خوب یکدست کردم ... دو باره نون گذاشتم و دوباره از مواد و ردیف اخر مجددا نون .... روی کیک رو هم با سس خوب میپوشونیم و به دلخواه تزیین میکنیم ...من با پوره سیب زمینی تزیین کردم ... بعد از یکی دو ساعت که توی یخچال گذاشتیم قابل استفاده هست ....

*کیک مرغ غذای شیکی هست اما اصلا بعد از یکروز خوردنش جالب نیست ...حالت خمیریش کمی تو ذوق میزنه ..پس همون روزی که آماده کردید مصرف کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آشپزی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیکیک مرغ و گردوآشپزی

تاريخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393 | 2:20 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.